تحول در کسب و کار با مرکز سانترال NS۵۰۰
شرکتی را تصور کنید با ۲۰ نفر پرسنل؛ این شرکت برای ارتباط تلفنی با بیرون از سازمان خود ۵ خط شهری از مخابرات خریداری کرده است. برای واگذاری هر ۵ خط تلفن به ۲۰ نفر پرسنل چه باید کرد؟
به گزارش سرویس بازار ایسنا، شرکت ایدهآل گستر در یادداشتی به بررسی مرکز سانترال NS۵۰۰ پرداخته است که در ادامه میخوانیم.
تلفن سانترال به هر کدام از پرسنل شما یک خط داخلی میدهد و بر حسب صلاحدید شما این ۵ خط شهری را برای تماس با بیرون از مجموعه در اختیار کاربران قرار میدهد. اما کار مرکز تلفن سانترال به اینجا خلاصه نمیشود به طور حتم در شرکت شما همه پرسنل دارای شرح کار یکسان نیستند؛ شما می توانید با توجه به سمت و شرح کار هر یک از پرسنل خود سطوح دسترسی مختلفی به خطوط شهری را در اختیار آنها قرار دهید . به طور مثال ارتباط با خارج کشور برای مدیران ارشد، ارتباط با شهرستانها برای کارمندان میانرده و یا حتی ارتباط شهری برای کارمندان جز.
با سیستم ضبط مکالمات تلفنی که به صورت پیشفرض روی این سیستم نصب شده است، شما میتوانید همه مکالمات پرسنل شرکت با خطوط شهری را ضبط کنید. همچنین میتوانید مکالمات ضبط شده را روی فضای خارجی بکآپگیری کنید تا در صورت وم به آرشیو مکالمات پرسنل شرکت دسترسی داشته باشید.
با استفاده از سیستم تلفن داخلی سانترال، کارمندان میتوانند با هم ارتباط داخلی رایگان داشته باشند. این امکان هم هزینههای داخلی مجموعه را کاهش میدهد و هم از هرج و مرج در شرکت جلوگیری میکند. کارمندان برای هماهنگی امور میتوانند به جای جا به جا شدن بین طبقات و اتاقها، تنها با شمارهگیری داخلی مورد نظر با پرسنل دیگر ارتباط تلفنی داشته باشند.
همچنین قابلیت دیزا یا اپراتور گویا میتواند به فرد تماس گیرنده کمک کند تا به راحتی و بدون اتلاف وقت با شخص مورد نظر خود ارتباط برقرار کند.
به طور کلی کار سانترال پاناسونیک در ادامه آمده است:
مرکز تلفن پاناسونیک NS۵۰۰ چه کمکی به کسب و کار میکند؟
سانترال پاناسونیک مدل NS۵۰۰ که از تولیدات شرکت پاناسونیک در سال ۲۰۱۶ است برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط طراحی شده است. مهم نیست کسب و کار شما چیست، پاناسونیک NS۵۰۰ میتواند همه نیازهای شما را در زمینه ارتباطات تلفنی مرتفع کند.
این مرکز تلفن با ظرفیت پایه ۶ خط شهری، به همراه ۱۸ داخلی عرضه میشود و میتواند با گسترش کسب و کار شما تا ۴۸ خط شهری و ۱۲۸ خط داخلی افزایش پیدا کند.
از دیگر امکانات این مرکز سانترال میتوان موارد زیر را برشمرد:
ویژگیهایی همچون اطلاع از دریافت تماس با پنجره پاپ آپ، در دسترس بودن و ارتباط تصویری، نشانگر هم زمان تماس از دست رفته، دسترسی با یک کلیک به دایرکتوری تلفن شرکت، چت و یکپارچهسازی با نرمافزار Outlook مایکروسافت و . از امکاناتی است که این نرمافزار در اختیار شما قرار میدهد.
شرکت پاناسونیک که از دیرباز از شرکتهای پشرو در زمینه الکترونیک و مخابرات است با تولید مراکز تلفن سانترال در ظرفیتهای مختلف توانسته است همه نیازهای تجاری شما را از ۳ خط شهری و ۸ خط داخلی تا نهایت ۱۰۰۰ ارتباط داخلی برطرف کند.
شرکت ایدهآل گستر به نمایندگی پاناسونیک در ایران با دارا بودن پرسنل مجرب، متخصص و متعهد، در صدد فراهمسازی محل و بستری امن و مناسب برای ارایه فروش محصولات اصلی و اورجینال پاناسونیک و لوازم جانبی آن است.
تلفن بیسیم، تلفن رومیزی، دستگاه فکس، ویدئوپروژکتور، دوربینهای مداربسته آنالوگ و تحت شبکه پاناسونیک از جمله محصولات موجود در شرکت ایدهآل گستر است. همچنین شرکت ایدهآل گستر با ارائه خدمات پس از فروش برتر توانسته است رتبه خوبی را میان نمایندگیهای مجاز شرکت پاناسونیک کسب کند.
شرکت ایدهآل گستر مرکز مجاز شرکت پاناسونیک در تهران، همگام با افزایش عرضه و تقاضای محصولات این کمپانی خوشنام، تمامی تلاش و توان خود را به کار گرفته است تا در ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، چه در بخش فروش و چه در بخش خدمات پس از فروش ثابت قدم و مستحکم باشد.
پرسنل این مرکز همه روزه به غیر از ایام تعطیل از ساعت ۸ تا ۱۸ و پنجشنبهها از ساعت ۸ تا ۱۴ مشغول خدماترسانی هستند.
علاقهمندان برای کسب اطلاع از خدمات این مجموعه میتوانند به وبسایت شرکت ایدهآل گستر مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۰۲۱۸۱۰۱۰ تماس بگیرند؛ مراجعه حضوری به این مجموعه واقع در خیابان مطهری، خیابان فجر، جنب بیمارستان جم، کوچه ماگنولیا، پلاک ۱۱ نیز راه ارتباطی دیگر با این مجموعه است.
درباره این سایت